4.6.12

Alt muligt

Har ikke været så aktiv på bloggen, og det er egentlig fordi at jeg ikke har så meget at blogge om. Jeg tager ikke så mange billeder på mit spejlrefleks kamera mere, og hvis jeg ikke har noget at blogge om, så gør jeg det heller ikke. kan også se at mine sidevisninger er faldet meget. Det er selvfølgelig også fordi, at jeg har haft rigtig travlt her fortiden. Lige nu har jeg læseferie, men har haft rigtig travlt ang. sidste skoledag, revyen, og alle de dage op til eksaminer, hvor jeg skal læse, læse og læse. Så jeg er stadig rigtig glad for alle dem der følger med i min blog, og jeg vil prøve at være bedre herinde! (:  Som sagt havde jeg jo sidste skoledag i fredags, og det var en super dag. Vi startede kl. 8 med at spise morgenmad ovre på skolen, hele årgangen og vores lærer. Så gik vi ned og leverede vores revy fabelagtigt! :) Efter det kastede vi med karameller og alt det der skum halløj, og det var egentlig pisse fedt. Det er noget mange har set frem til, siden de prøvede det første gang i første klasse! Om aftenen var der fest for hele årgangen, og det var også rigtig hyggeligt, men jeg gik tidligt, fordi jeg ikke synes det var så sjovt. Vi sad inde i et telt, og det regnede udenfor, og derfor kom der sådan en klam luft inde i teltet, og det var også mega koldt.. Men jaa, en god afslutning på 10 år,  var det i hver fald. Ingen tvivl om, at jeg kommer til savne dem alle sammen, men jeg glæder mig godt nok også til at starte på en frisk.. Nååååååår, i aften skal jeg være sammen med min kæreste, som jeg nærmest slet ikke har haft tid til i den her uge, og derfor glæder jeg mig rigtiiiiig meget <3 På torsdag skal jeg op i fysik, og det bliver mildt sagt noget værre lort. xoxo 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar