13.5.12

Fredag +

Har haft en rigtig skøn weekend, som forhåbentlig ikke vil blive glemt lige foreløbig! I fredags, spiste jeg på Café Amalie, med min søde veninde Stella, som jeg virkelig havde savnet! Det var bare super hyggeligt, og rigtig rart at få snakket sammen om en masse ting! I lørdags stod jeg rigtig tidligt op, fordi jeg skulle komme og hjælpe til hos min venindes søsters 18 års. Det var rigtig hyggeligt, og dejligt, at man lige tjener nogle penge på den måde ;-) Om aftenen kom der venner over, og så gik det ellers bare amokoooo.. (Det skal lige siges, at min job var slut til den tid) Jeg tog hjem til min kæreste og sov, og har så bare hygget med ham heele dagen i dag. Det er så rart,at han altid hygger om en, når man han det lidt skidt, eller noget andet <3 lige nu sidder jeg i min seng, og har stadig tømmermænd, og er igang med at analysere en novelle. Jeg har ikke været så aktiv på bloggen, da jeg har meget travlt med eksaminer, og alt sådan noget fis med sidste skole dag. På tirsdag skal jeg op geografi, og så er jeg ellers færdig med alle mine skriftlige eksaminer. Og så vil jeg slutte af med at fortælle at jeg skal til Kreta til sommer, med malle, og det bliver så hjerneee!!! håber i alle har haft en dejlig weekend! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar